0aysee0 2 paket prilam kullandım bitti. 11 haftalık gebeyim. İlacı kesintisiz kullandım ama bugün almayı unuttum ilacım da bitti. Geceleri yatmadan 2 defa içiyordum. İçmediğiniz günler oldu mu çok zorlandınız mı acaba?
Melllike 0aysee0 ben 12.haftaya kadar kullandım. 12. Haftaya gelmeden ilaç sayısını azalttım gece yatmadan önce bi tane almaya başladım. Sonrasında hepten bıraktım.
tubaysima Bana Dr sürekli yazdı ama ben bi kere bile kullanmadım 😅 kıraker kemire kemire geçti günlerim 🤪
Mesen Ben 4 kutuya geçtim 16+6 dayız. Dün almayı unuttum çok şükür bugün atlattım inşallah bitmiştir birdaha olmaz amin inşallah sizinde çabuk geçer çok zor durum