Dudu_03 Benim kinde de hcgb 21,2 Papp a 0,93 geldi ama hala ulaşamadım rapora, bi bilgi verir misiniz
Frdvs1907 Risk yazan bir tablo olması lazım 250 ye kadar normal kabul ediliyormuş benim 252 geldi dr um biraz riskli buldu baya moralim bozuldu açıkcası hayırlısı artık Allah herkese sağlıklı bebekler nasip etsin