Ben kizimda hic bir sey anlamiyordum bazen yakin arkadaslarim diyordu iste dirsegini mi dayadi ayaginla mi vurdu falan bazen tekmsei can acitinca ayy ah falan tepki verilir ya o zaman soruyorlardi bilmiyorum ki anlamiyorum neresi oldugunu derdim plesentasi öndeydi hareketleri hep derinden derinden hissettim mesela her kontrolde pozisyonu farkli olurdu doktor dönmüs derdi sasirirdim ama ben hissetmedim hic döndüğünü diye evet hareket ederdi ama döndü dönmedi eli su ayagi su anlamazdim sansima bu bebegimin de plesentası önde yine ayni olacak galiba