Aytlkya Merhaba hanımlar bu ciğer geliştirici iğnesini isteğe göre yapıyolar mı benim bebeğimin gelişimi normalden biraz daha yavaşmış istesem doktoruma belirtsem önerir mi acaba
Yusragezer Aytlkya 24 saat arayla iki tane oldum o iğneden erken doğum riskim var 31 haftalık hamileyim isteğe göre değil senin doğum zamanına göre doktor gerek duyarsa yapar iğneyi ama inşallah gerek kalmaz
Aytlkya Ayseanneeee erken doğma riski şuan için yok sadece gelişimi normalin bi tık altında dedi perinatolojiye de gözüküyorum ama bu iğne konusu hiç olmadı ben istesem yapar mı acaba diye düşündüm ama sorucam gerek varmı sizce hocam dicem
Yusragezer Aytlkya erken doğum riski olduğu için yapıyorlar mutlaka ama gelişmesi için doğuma yakın doktor gelişmediğini görünce yapar belki istek üzerine yapmazlar kaç haftalıksın canım
Aytlkya Yusragezer şuan kilonuz 1030 kg valla doktor öyle diyince bebeğe kilo aldıracak şeyler ile besleniyorum karnımı onlar ile doyuruyorum