Huris53 Merhaba kızlar İstanbul’da yaşıyorum aslnda ama son ayımda Rize’de olucam doğumum oraya da denk gelebilir kesin bişey yok, Rize devlet Hastanesi’nde doğum veya sezeryan geçiren varmı nasıl merak ediyorum.
EdaninBebegi Huris53 cok cok cok iyi bir hastane ancak önceden takipli degilseniz egitim ve arastirma hastanesine yönlendiriyorlar ve belirli bir haftadan sonra muayeneye kabul etmiyorlar artik..
seyma5353- Huris53 eda hanima katiliyorum.ayni sey bilmeyerek basima geldi ordan biliyorum takipli degilseniz arastrmaya atiyolar biz son dakika araya adam koyup oyle zorla kabul ettiler beni. ama gerek dr gerek personel gerek temizlik vs vs devlet diyorum ben arastrmada bebegimi kaybettim kurtaj oldum boyle rezil bi dogumhane yok … bildigin cezaevi odasi
85656 EdaninBebegi peki hep gitmesek olur mu yani ben rizede yaşamıyorum ama rizeye istiyorum doğumu bir kaç kere gitsem giriş yaptırsam doğumu yaptırmazlar mı
Huris53 EdaninBebegi sürprizleri kabul etmiyorlar demek ki, bende sezeryanim aslnda ama yinede ne olcagi belli olmaz diye diğer ihtimalleri de düşünüyorum
EdaninBebegi 85656 girisinizi yaptirirsaniz kabul ederler muhakkak. Selma hanim en çok reddeden doktor. Diğer doktorlardan randevu almanızı tavsiye ederim
Selensse EdaninBebegi kaş kere giriş sayılır acaba 13.haftada bir kere selmaya gittim şu an 22 yim ben ama özel düşünüyorum ne olur ne olmaz diye sorayım dedim
EdaninBebegi Selensse sayısını bilemiyorum maalesef ama takip zamanında gitmediğinde neredeydin bu zamana kadar deme olasılıkları var
Huris53 seyma5353- ayy çok üzüldüm başınız sağolsun😔 çok teşekkür ederim bilgilendirdiginiz içinde aklımda olsun benmde çok sağolun.
Ugu324 seyma5353- bende orda doğum yaptım yemin ederim çok kötüydü hakkımı asla helal etmiyorum öyle büyük tranwalar kaldı ki üstünde artık çocuk yapmak bile istemiyorum