nurr_kbr banada herkes kız dedi bulantilarima , asermeme , içime hep oğlan doğmuştu , eşim şaşırdı hani kız demişlerdi diye kızdı diye 😆😆😆 dedim sevinmedin oğluna . Ultrasonda tahmini daha önce ogrensydim oğlum tam tipik belli yani çenesi omurgası daha 9 haftalıkken