Tgcmr Ozge-ozge12 cok normal benımde 13 subat salı kan 237 persembe 607 cıktı korkma 1500 üzeri kese gözüküyor haftaya carsamba gel dedı dr
Ozge-ozge12 Bide bende soyle birsey oldu adetim duzensiz normalde hamilelik oldugunu dusunmeden bilmeden tarlusal adet sokturucu ictim ondan dolayi korkuyorum acaba birsey olur mu diye
Ozge-ozge12 Yok normal istediginde veriyorlar parayla arada kullaniyorum normaldede duzensizlik hep olan birsey oldugu icin gene duzensizlikten olmadigini dusundum icmis bulundum iceli bir hafta oldu korkum ondan 😓
Nureris Ozge-ozge12 benim ki şubatın 20 sinden sonra kesinlikle ama doktor 4 hafta dedi kese gözüktü bide çok erken değil mi orası kafamı karıştırdı
Nureris Ayse6575 Evet canım aynen öyle oldu bir ay sonrası gecikti doktor 4 haftalık dedi ama 2 hafta sonra tekrar gideceğim
ggmom Ayeme benim görünen şuan 5+5 ama doktor geç döllenme olabilir dedi 5+0da kese gorunmemisti yarın kontrolüm var 🙏🏻