İyi günler 21haftalık gebeyim.bugün doktorum vucudumda yoğun kaşıntıdan dolayı safra asidi testi istedi. Özel labaratuarda yapılıyormuş. Devlet hastanesi veya araştırmada yapılmıyormu. Siz nerede yaptırdınız. Özel bir labaratuarda sordum fiyatını 650 dedi. Sizne kadara yaptırdınız?