Sani sayı iyi ama mesele sayı değil , birincisi yeterli olgunluğa gelmeleri , her buyujluktekini toplamiyorlar , bir digeride her topalnilan dollenmeye uygun olmayabiliyor . İlkinde 10 yumurta 6 si uygundu
- De 5 yumurta 3 u uygundu
- De 8 yumurta 5 i uygundu döllenmeye ,
16 dedikleri dışardan gözüken folikul sadece içindeki yumurtayı göremeyiz demişti Dr bana ultrasonla , toplamadan sonra embriyolog görüp buna karar veriyor bazı folikullerin içi boş olabiliyor yumurta çıkmıyor