[silindi] Kızlar daha haftam erken ama hep ödem Var yüzüm şiş,ayaklarım şiş,10 kilom var niye böyle oldu acaba çok da yemiyorum.ödem için erken değil mi sizce de nasıl atıcam ben bunları
OguzMoms [silindi] Benimde genelde geç saatlerde yediğimde oluyor sabah kalktığımda ellerimi falan kapatamiyorum açıdan şuan bende 27+5 günlüğüm hamilelerde malesef ödem kaçınılmaz oluyor ama en aza indirmek için bol su bide yürüyüş yapmak gerekiyor
Nalinnn14 [silindi] yemeklerinizde tuza dikkat edin mutlaka tuz çok ödem yapıyo bide en az 2 lt su için daha fazla artmasını önlersiniz ödemin geçmiş olsun 🙏🏻
fasulye-annesi [silindi] tuzu azaltmanızı hatta mümkünse tuzsuz yemenizi tavsiye ederim. Aynı sorunu yaşıyorum tuzsuz yediğimde ertesi günü kuş gibi hafifliyorum. Baharat + tuz ödemi tetikliyor
[silindi] Fatma44 benim başlarda riskliydi çok hareket edemedim artık sorcam doktora inşallah yürüyüş yapabilirim
[silindi] OguzMoms valla korkuyorum doğumdan sonra bu kiloları ödemleri veremicem diye.bazılarında kalıyor çünkü
[silindi] OguzMoms kilo verilir ya ekmeği keseriz.bol yeşillik sürekli hareket.ben böyle çok kilolar verdim.doğumdan sonra da aynen böyle yapıcam başka türlüsü zor
OguzMoms [silindi] Bende 60 kilo veren biri olarak eski halime dönmekten çok korkuyorum o yüzden kiloyu çok takıyorum kafama malesef 28 haftalık oluyorum yarın 7 kilo aldım sanki 70 kilo almışım gibi moralim bozuk 😭
[silindi] fasulye-annesi tuzu tamamen kesmek olmaz da en azından azaltayım.daha fazla artmaz inşallah
keremtahamom_ [silindi] bende karbonhidrat ve şeker çok ödem yapıyormuş onu anladım. Birkaç gündür tüketmiyorum yüzümün şişliği indi resmen belki size de öyle ödem yapan bir yiyecek vardır ve su çok önemli bence günde 3-3,5 litre içmeye başladım artık
ozgekader [silindi] kuzum sürekli yürümen lazım yani ben hamileliğimin başından beri hergün yürüdüm. Toplasan en fazla 10 gün yürümediğim gün vardır doktorum her kontrolümde ödemime bakıyo ama Allaha şükür hep çok iyi gittiğimi söyledi ve bol su tüket ozaman ödem olmuyo kilo çok olmuyo 😊🌸
Zeynepsa [silindi] benim de beş aylıkken ödem olmaya başladı. Çok zorladı şişmeler sızlamayalar. Ama sorun olmadı bebeğime
keremtahamom_ [silindi] ben de her gün tatlı yiyodum çok canım istiyodu doktor kilomu fazla buldu şeker olabilirsin dedi korkudan yemiyorum şimdi gerçekten farketti vücudum