Sevgicoskun ben aşı olduktan sonra kolonyalı pamukla sertçe bildiğiniz bastırıp sallaya sallaya ovdurdum orayı geceye doğru hafif ağırlaşacak gibi oldu ama sabaha geçti, progestan iğnesini yaptırırken bi hemşire öyle yapıyordu iğne yaptıktan sonra baya sarsa sarsa bastırarak dağıtıyordu ve hiç ağrı acı olmuyordu tetanoz da da deneyeyim dedim ve ağırlık yaşamadım şükür gece ağırlaşacak gibi oldu ama sabahbkalktığımda iyiydi ertesi gün yine biraz daha ovdum yavaş yavaş hiç ağırlaşmadan atlattım ovmayı deneyin