Kızlar merhaba. 3 gün önce sezeryan olmak zorunda kaldım. Fakat dikişlerim de çok fazla yanma oluyor. Yatıp kalkarken özellikle. Bir de alerjik astımım olduğu için sürekli öksürüyorum ve her öksürdüğümde içimde bişey oluyor. Sanki böyle içten dikişlerim açılıyormuş gibi hissedip korkuyorum. Bunları yaşayıp sorunsuz iyileşen var mı? Çok tedirgin hissediyorum kendimi.sizlere sormak istedim o yüzden