Beyzabyrksrgn Ayy hanımlar bişey sorucam 🙈 13+1 iz bugün az önce içimde pitpitpit biseyler oldu sanki derinde normalde gaz pitirciklari olurdu ama bu farklı geldi psikolojikman mi yojsa bebeğin hareketini hissetmiş olabilir miyim 🙈🙈
_almirasmom Beyzabyrksrgn benım 2. Gebelıgım 19+1 daha yenı bugun hıssetmeye basladım canım 13 haftalık bebek tekme atacak guclukte ve gram da deıl boyuda daha küçücük
Evhamlikurabiyeanne Ben 16.haftada hocam gaz gibi hareketler var bebek midir dedim 20.haftadan önce hissetmezsin gazdır o dedi daha önce dogum yapmis olmama ragmen