ESMAARAS haftadayim ve iki uc haftadir yigun akimtim var sulu deil kivamli beyaz ama cok geliyo iste cok korkuyorum ya bebek iyi suan ama akinti durumu beni tedirgin ediyo mantarmi acaba sizede oluyomu :(
Temmuzmucizesi26 ESMAARAS yeşil ve sarı akıntı olmadığı sürece sıkıntı olmaz dedi doktorum şu an hamilelerin çoğunda zaten var bu akıntı