Ben iki kere düşük yaptım düşüklerimin sebebi pıtılaşma olabilir dediler genetik bilimlere gittik ordan pıhtılaşma olduğu çıktı ve hamileliğim boyunca hergün oksapar iğnne kullanmamı söylediler bir tane oğlum var 9 ay boyunca iğne vurundum şimdi tekrar hamileyim 9 haftalık ve tekrar hamilelik boyunca iğne vurunuyorum hergün