Yoncaasakin Kızlar çok fena diş ağrısı yaşıyorum asla geçmiyor acile gittim bişey yapamayız diyorlar napıcam bilemedim 😔
aslhnkrts9 Yoncaasakin tek dostun parol düzenli sabah akşam içince hafifliyo bşde tuzlu suyla gargara hafifletiyor benimde aynı sapasağlam dişim agrıyo 33+1 im
Cerenaslan Yoncaasakin Ben dişimi çektirdim devlet hastanesinde hemde. Aslında çekiyolar bi sorun yaşanmıyor. Kızım da da bi diş çektirmiştim.
Nuriay Yoncaasakin parasetamol disinizin koya bileceginiz yeri varsa koyun. kucuk bi parca koparin koyun.oyuga bana dua edeceksiniz.gebelikte zararsiz tek ilaclardan parasetamol.mutlaka kaç tane doktora sormustum hepsi parol dedi. bebege hicbirsey yapmiyor 2 bebegimdede hep parol kullandim Gonul rahatligiyla kullanin lutfen
Annebebek012 Yoncaasakin ben duydum ama denemedim canım sirkeyi biraz ısıtıp içine karbonat ve tuz katıp gargara yapınca iyi geliyormuş bir dene istersen bir şey kaybetmezsin ☺
aslhnkrts9 Yoncaasakin canım parol ediyo da anca bi gün sonra falan işte maalesef diş ağrısı da kötü oluyor 🥹 haftanız da ileri oda eli kolu bağlıyo doktor gargara önermedi mi içeriği temiz kullanabileceğiniz
Yoncaasakin aslhnkrts9 yok acile gittim oda pek bişey yapmadı kendi doktoruma randevum da çarşamba günü o güne kadar naparım bilmiyorum da
minnosveannesi8 Benim arkadaşım diş hekimi nasıl bişey yapamıyolarmis anlayamadım 30 haftadan sonra her işlem rahatlıkla uygulanabiliyor.
Yoncaasakin minnosveannesi8 acil olduğu için bişey bilmiyorlar o yüzden yoksa bende dedim hiç olmasa bi antibiyotik falan verirler diye ama yok vermediler
Aynur_41 Hastanenin acili birsey yapmıyor diş doktoruna gidin müdahale ederler geçmiş olsun gebelikte diş çok sıkıntı yaşamış biri olarak soyluyorum tuzlu gargara zeytin ya da sarımsak da bastırabılırsınız dişinize
Yoncaasakin Nuriay sıkıntı şurda oyuk yok dolgu var ve deli gibi ağrı yapıyor dilimi bile değdiremiyorum
aslhnkrts9 Yoncaasakin ağız ve diş sağlığı hastanesi var mı yaşadığınız yerde oranın acili de oluyo diye biliyorum çok duramazsanız oraya bi görünün
Nuriay Yoncaasakin sinir hepsini çikarmamis yapmişlar dolgu yoksa boyle grimali umarim şifa bulursunuz mutlaka dis doktoruna gidin korkmayin en azindan agriya bisey yapa bilirler