papatyamm_ Merhabalar 18 haftalık hamileyim , kasıkta ve göbek altında pıt pıt atma var.Bu durum bebek hareketimi,hıçkırık mı yoksa damar mı?Ben bebek hareketi olmasını çok istiyorum .Sağlıklı günler.
tatlibebegim_ papatyamm_ benimde aynı şekil öyleydi 16 haftalıkken kalp atışı gibiydi 17de iyice öyle olmaya başladı o şekil anladım hareketini olduğunu
likesah papatyamm_ duzenli bir atimsa ve her elinizi koydugunuzda hissediyorsaniz damardir. 18. Hafta bebek hickirigini hissetmek icin erken. Hareket de hickirik da surekli ve duzenli olmuyor. Hep hissedilmiyor. Benim bebegim cok hickirirdi 7. Aydan sonra hissetmeye baslamistim hickirigini.
Evhamlikurabiyeanne Aa bende de oluyor hareket miymis o doktor bana daha cok erken gazdir dedi ben gaza benzer seyler hissediyordum doktor degildir diyince.ciddiye almamistim 17+2 yim