Annencik Kızlar geceleri ağzımda acı bir tat oluyor s 12haftaligiz doktoruna da gidince soracağım sizde de olan var mi
Pnarozbulut Annencik çok normal hiç birşey olmaz hamilelikte olan birşey uzun bir süre De gitmeyecek 15. Haftamdayım hala ağzımda o tat var bakalım ne zaman geçecek
FatmaAzra_ Annencik neyle gargara yaptiginiza bagli bilemem ki ilacsa doktorunuza sorn bu durumun bebekle hic ilgisi yok ağizda tatsizlik mide de eksime aci su bunlar gebeligin baslarinda cok olagan seyler bebege bi etkisi yok sadece sizi cok zorlar
Aysebkr1258 Annencik bende yaşadım bir hafta kadar sonra geçti çok şükür çok zorlandığım zaman miğdemi yaktığı zaman çay kaşığıyla gaviscon içtim çok iyi geldi
Ozen89 Annencik ben meyveli sakız çiğniyorum birde mide yanmam için azıcık süt içiyorum şişkşnlik olursa maden suyu iyi geliyor .