Yaprakdokumuseverr Kızlar normal doğumda 34 ten sonra 2 haftada bir kontrol oluyodu ama sezaryen olunca da öyle mi? Yarın muayenem var henüz 28+4 acaba 30.haftayı mı beklesem diye düşündüm sonra bidaha 34 te giderdim.
tuzlulimoon Yaprakdokumuseverr bence muayene sıklığı doğum şekliyle alakalı değil benim ilk doğumum olacak muhtemelen sezeryan olucak gibi 30-32-34-35-36 bu şekilde ilerleyeceğiz bebeğin kilosu ilerledi haftada bir görüşelim demişti çünkü doktorum
Feras23 Yaprakdokumuseverr Bunu bende merak ediyorum 27+4 olduk sezeryan istiyorum acaba ne zaman sıklaşicak
fundatlas Yaprakdokumuseverr benim 32den sonra haftada 1 olmaya başladı 34tede ilk nstmi oldum 35te ikinci nst bu perşembe 36 olarak yine gideceğim. 2 hafta uzun bir süre değil mi ya 34ten sonra. Üstelik 1 hafta ücret alıp diğer hafta alınmıyor yani kontrol diye geçiyor özele gidiyorsanız