Meryem410 İlk hamileliğim 36+1 iz 33 haftalikken yatis yapildi erken dogum riskinden o zamandan beri alttan muayene ediyolar acikliga ve rahim agzina bakiyolar cati muayenesi daha farkli mi nasil oluyor korkuyorum gun yaklastikca
Baharrrrxxx Meryem410 çok geçmiş olsun bende hastaneden bugün çıktım dün yatış verildi erken doğum diye 34 haftalığı m baya sabaha kadar alttan bakıldı çatı muayenesi oldu bende korktum zararı yok dediler ama bilemiyorum sonrası nasıl olur korkuyorum
Meryem410 Baharrrrxxx acikliga bakmak cati muayenesi mi oluyor yani ilk oldugu icin anlamadim hicbisey