ozkangulkilic Nefes darligim zaten varken hamilelikte daha da arttı 32 haftalık olduk zararı olur diye ilaçları da bıraktım kızlar oturduğum yerde bile nefesim tıkanıyor saatlerce kosmusum gibi boğuluyorum gibi bu durumu yaşayan var mi
Pamuk ozkangulkilic Doktor mu bırak dedi ? Bende de astım var hamileyken kullandım.Doktor bebeğe yeteri kadar oksijen gitmesi gerek demişti.
Pamuk ozkangulkilic Kendi kendinize karar verilmeyecek bir hastalık sahibi olduğunuzun inşallah farkindasinizdir. Ani bir atak vs durumunda olumsuz sonuçlar olabilir.
ozkangulkilic Pamuk Farkında olmamak değil bir yakinim astım ilacı kullanırken bebeğine zarar gelmişti bende o korkuyla bırakmıştım yani