Mayasey Deletedmom431 bence de hergün yeme. Hergün aynı şeyi yeme daha doğrusu. Çeşitli beslenmeye çalış.
Mhtpgnby Deletedmom431 Sağlık ocağındaki doktor organik olmadığı sürece tavuktan da uzak dur dedi organiği nerden bulcaksam😄
Deletedmom431 dml33 aklıma takıldı neredeyse bende hergün yiyorum ama iyi pişiriyorum bazıları yenmez bazıları yenir diyor bir an kötü oldum 🤦🏻♀️
dml33 Deletedmom431 birsuru sey yenmez diyolar.ne yicez o zmn tabiki koy tavugu falan daha iyide nerden bulcZ onuda iyi pisirdikten sonra bisey olcagini dusunmuorm.bn
Deletedmom431 Mayasey canım hergün derken çorbalara suyuyla birlikte koyup çorbasını yapıyorum mesela bu şekilde bazen de kızartıyorum korkmaya başladım şimdi yemeyim artık o zaman 😐
Mayasey Deletedmom431 korkulacak bişi olacağını sanmıyorum ama sağlıklı değil. Bi de şimdi tavuklar da köy tavuğu gibi değil. Köy tvuğu da Bi dünya para. Her zaman alınmıyo
Simayyy Ben 5-6 yıldır hiç tavuk yemiyorum gebeliktede hiç yemedim sürekli antibiyotikli vs dedikleri için soğudum tavuktan çokta Canım istiyor ama yemiyorum doktorum da sağlık ocağında ki ebede hiç birşey kaybetmezsin yemesen daha iyi dediği için yemiyorum keşke doğal olsada yiyebilsek