Kızlar selam 40+2 oluyoruz yarın normal doğum için bekledik kafası kanala girmişti ama gelesi yok ve tansiyonum biraz yüksek buda beni korkuttu açıkçası doktorumla bugün sezeryan kararı aldık. Başından beri normal doğuma teşvik etmişti beni. Yarın oğluşumla kavuşucaz stresli değilim ama çok değişik duygular içindeyim ağlamak istiyorum aşırı duygusalım sebebini bilmiyorum🥹