Benim 2 ya da 3 dikişim vardı 8 cm açıklıkla girdim doğuma ancak bebeğim 34. haftasında doğduğu için doktor strese girmesin diye kesmek zorundayım ama dikişlerini estetik atacağım dedi bebeğimin sağlığı herşeyden önemli olduğu için de kabul ettim. Doğumdan sonra ilk ilişkide biraz kendimi fazla sıktım acıyacak korkusu ile ama açıkçası aman aman bir acı yok da ilk evlendigimiz dönemlerde olduğu gibi oldu bir süre ve daha dikkatli olduk.