OzgeEla Hanımlar gebeliğimin 5. Haftasındayım erken dönemindeyim yüzük falı doğru çıkan varmı gerçekten 😂
Nisaiste OzgeEla ben 2 aylıkken fln yapmıştım dik gidip gelmişti o da erkek demekmiş 2 faeklı doktorda oğlun olcak dedi 🥰😍
Elosunannesi Annem bakmisti yuvarlak dondü erkek demekmis ama kiz oluckmiş dokoeum oyle soyledi ama ben hala anneme inanmak istiyorum 🙃🙃