Sedackrgluu Yeni doğan ve ilerisi için hangi ıslak mendili kullanıyorsunuz? Öneriniz nedir? Stok yapmak istiyorum 🌸 Ve, 19 hafta hamileyim, bebeğim erkek 🐣 hareketlerini çok hissediyorum, sizde de böyle oldu mu? Normal mi böyle olması 👶🏻
-Themother- Sedackrgluu paddlers pembe renkli ıslak mendil kullanıyorum stok yapıyorum. Tavsiye ederim
Dlnacl Sedackrgluu ben sleepy aldım stokladım . Bende 22 haftalık erkek bebeğe hamileyim aynı şekilde çok hissediyorum bende hareketlerini doktorum bu iyi bir şey dedi hatta hissetmediğim zaman hemen tatlı yiyorum hareket etsin diye okadar almıştım 😍
Nurasl1 Sleepy yenidoğan yada Molfix izotonik sulu olan iki çeşit stok yapicam 20+5 gunluyuz suanlik bakalım çevremdeki çoğu kidi bunları kullaniuor