Merhaba arkadaşlar hamileliğimin başından beri normal doğum istedim. 22 Mart 40. Haftam bitiyor ve doktorumda son gün olarak o tarihi verdi ve daha fazla beklemeyeceğini söyledi. Sorum şudur o tarihe kadar kendi gelmezse suni sancı istemeli miyim yoksa sezaryen mi olsam? Suni sancı alan birinden bilgi alabilsem keşke, suni sancı daha mı kötü?