Tutkukeless Mrb kızlar aynı hafta da olanlar neler hissediyorsunuz sancılar var mı durumlar nasıl sohbet edelim 😊 bana sanki zaman geçmiyor gibi çok şükür bu günlerimize tabi ki 🤍🤲
mavikalpvemavikalp Tutkukeless bende 37ye giricem artık gelsin istiyorum evde canım çok sıkılıyor arkadaş büyütmem lazım kendime😅😅
nurcan05 Tutkukeless 36+1 birkaç gündür kalçam ağrıyor sol taraftan doğum şeklim daha belli değil bebeğim doğum pozisyonunda pazartesi kontrole gideceğim bakalım sizin doğum zamanı belli mi kızlar
momlife10 Tutkukeless çatı ağrısı çok fena yaşıyorum oturup kalkarken hele yatakta dönerke, birde bebek sürekli sertleşme başladı onun dışında çok şükür problemim yok
Meryem410 Tutkukeless bende 36+2 yiz nst de sanci cikiyo bazilarini hissetmiyorum ama bazılarını hissediyorum bu aksam kasiklarima agri girdi aksamlari genelde sertlesme cok oluyor
Elsa2019 Ben 36+4 üm. Bu hafta ağırlaştığımı iyice hissettim ara ara ağrılar oluyor bel ağrısı sırt ağrısı zaten hep var. Oturmak zor yatmak daha da zor. Son 11 gün, inşallah sağ Salim doğar bebişlerimiz.
deryaa45 Yarın 36 aslında ama bende dahil olayım dedim 🤭 Çok fazla bel ağrısı ve uyku problemi yaşıyorum ağırlaştığımı hissediyorum bende hepimize hayırlısıyla, sağlıkla doğumlar nasip olsun inşallah ❤️
Tutkukeless Bende öyleyim kızlar ara ara sanki adet olacakmışım gibi ağrılarım oluyor 🫠 birde bizimki 2 hafta önden gidiyor var mı böyle olan
Meryem410 Tutkukeless benimki onden gidiyor ama ne kadar önden bilmiyorum bisey demiyo doktor sadece haftamdan ileride
Busraaaaa1 Akşam baya bel ağrısı oldu idrara sıkışınca adım atmakta çok zorlanıyorum artık sıkışmaktan kastım yarım saatte 2 defa gitmek 😅
Elsa2019 nilguneker doktorum 26 ya da 27 olsun dedi. Ben 27 sini tercih ettim. İnşallah sağlıcakla gelsinler. 2. Sezaryenim olacak. Şimdiden kendimi korkutmak istemediğim için doğumu düşünmemeye çalışıyorum ama biraz korkuyorum. Sizde durumlar nasıl
Yorulmaz_6 Benimde rahim kismindaki kemiklerde aşırı agri oluyor yuruyemiyorum donemiyorum bile sizde de oluyor mu bu durum
nilguneker Elsa2019 benimde 26 yada 27 mart ama salı günü hangi gün olacağı kesinleşicek🥹 Açıkçası korkmuyorum düşünmüyorum da ameliyatı arada küçük kalp çarpıntıları oluyor tabii ki çok az kaldığını düşündüğümde😂 ama genel olarak hamileliğe o kadar alışmışım ve sanki hep hamileymişim gibi hissettiğim için sanki çok varmış gibi geliyo🤣🤣
FatihCinar05-20-24 36+3 den selamlar bebiş ters başı sağ kaburgamda buda beni zorluyor hatta sağ yatarken başına zarar verrim korkusu yaşıyorum bebeği ters olan var mı benim gibi
Uydurbisey İyi geceler hanımlar tam 36 oldum.Belimde ve kasiklarimda ağrı var hareketlerim kısıtlandi ama hamdolsun iyiyim.Hayirlisi ile kucaklarimiza alalım inşallah 💜
Tutkukeless Kızlar bende mide bulantısı var ya normalde hiç mide bulantısı çekmedim çok nadir yani ama şu son bir haftadır sürekli mide bulantısı yaşıyorum neden olabilir acaba
FatihCinar05-20-24 Rumeysahin başını hissediyor musunuz sizde doktorunuz ne dedi bu duruma benim sezaryen olacağı için sorun etmiyor
Rumeysahin FatihCinar05-20-24 başı tam midemin altında bizde bu hafta dönmemiş olursa sezeryan günü verecek