1palyaco ben de 23.haftadayım. Benim ilk doğumum sezaryen olduğu için bunda da mecburi öyle olacak. Normal doğuma engel mi, bilmiyorum. Benim 2 aydır var. Küçücüktü giderek büyüdü malesef. Ne yapmam gerektiğini ben de bilmiyorum:( belki yaşayan, bilen biri çıkar