Fatma44 OnuurrMom normal canım daha çok küçük olduğu için bı duzeni olmaz ve net hissedilmeye biliyor
Melliisaa OnuurrMom daha çok küçük annesi ve günün biiiirr çok saatini uyuyarak yani gelişerek geçiriyor korkmayın Allah’ın izniyle bişey olmaz 20.haftalarda daha net daha çok hissedebilirsiniz diye düşünüyorum bende öyleydim 🥰
Aysegul166 OnuurrMom elinle kalp ayışı olan yeri ara bende hareketlerini hissetmediğim zaman kalp atışını kontrol ediyordum
Zeynomsu OnuurrMom endişe etme ben e benim bir hafta oynamadığı olmuştu o haftalarda bir şey çıkmadı. Dr o hafltalar için düzensiz olabilir normal ddi
OnuurrMom Fatma44 Bilemedim en azından günde iki üç kez hissediyordum şimdi hiç yok gebelik zehirlenmesi filan olmasından endişelendim belirtileri bı kaç gündür var gibi kötü de düşünmek istemiyorum
Fatma44 OnuurrMom kötü dusunme zaten canım daha küçücük içini ferah tut.allah vermesin ama kötü bir durum olsa farklı reaksiyonlarda oluyor.kendini strese sokma
OnuurrMom Aysegul166 Bı kaç kere denedim ama bı tepki alamadım geceleri hareket ederler gündüz yatarlarmis öyle okudum bı yerde ama öyledir insallah
Melliisaa OnuurrMom ben 24+2 haftadayım gün içinde 2 3 belki hiç hissetmem ama gece 10 ile 12 arası peş peşe hissediyorum yani dediğiniz doğru gündüzleri uyuyorlar
Aysegul166 OnuurrMom evet gündüz hareket halindeyken vücutta salgılanan biley bebeğin uyumadını sağlarmış dinlendiğin zaman harekete geçermiş öyle oluyor bende oturduğum yattığım zaman hareketlwr tekmeler başlar
Busestl OnuurrMom 20. Haftadayım 2 gün hiç hissetmedim sağlık ocağına gittim orada bebeğin kalbini dinlediler rahatladım sende öle yap canm