Ayeme Merhaba çarşamba günü doktora gidicem kesem gözükürmü 3-4 gün önce beta değerim 56ydı acaba görür müyüm? 5+2 yada 5+3 olucak sanırım o zaman
Senmsii Ayeme Daha erken canım 1 hafta daha bekle kese görüp bebeği goremezsne boşuna üzülüp bekleyeceksin bu sefer bence en mantıklısı 7. Hafta gitmek
Pembesarelle2 Ayeme Geçen hafta cuma verdiğim beta değeri 794′dü salı günü 5+3′de gittim doktor sonuç çok güzel geldi şimdiye kadar 4 binlere çıkmıştır kese görünür dedi Karından keseyi gördük
Bengo Ayeme doktorum 2000 olana kadar bekledi ve 2000 den sonra önce keseyi gördü 2 hafta sonra bebek gözükür dedi