2 sezeryan doğumum var biri devlette biri özeldeydi özelde uyuştuktan sonra ameliyathanede takıldı ikincisi devletteydi odada takıldı ameliyathaneye öyle indim dayanılmayacak bişey değil kayganlaştırıcı sürülüyor zaten damar yolu açılması gibi gibi düşünebilirsiniz hemşirenin elinin yatkınlığına bağlı ne kadar süreceği benimki baya uğraşmıştı