busraltin Kızlar bebek sanki tam vajinanjn başındaymış gibi baskı hissediyorum bişey orda atıyor ve çişim geliyor böyle bişey boşalırmış gibi hissediyorum o kadar aşağıya baskı yapar mı ki bebek 23 haftalığım bugün fazla da yoruldum
Ebruucar busraltin yapıyolar canım bende o şikayetle doktora gittim dedi hareket ettikçe tekmesi denk gelir yumruğu denk gelir hissedersin orada dedi. Ama suyunun geldiğini düşünüyosan tabiki bi doktora git. Bide idrarına baktır idrarda enfeksiyon olunca da öyle olabiliyor bende var şuan yüksek de baya. Sıkı takipteyim artmaya devam ederse doğum yaptırcaz dedi. 30+0 benim de.
esragm12 busraltin ay canım benim seni çok iyi anlıyorum bende bir hafta öyle çektim sonra doktora gittim çocuğun hareketi duruş şekliyle ilgili dedi. Çoçuk şekil değiştirince geçer dedi evet gerçekten de geçti. Birde uzanırken ayaklarını yukarıya doğru uzatarak yat oda iyi geldi
edanur1201 busraltin Merhaba 16 haftalık gebeyim 2 hafta önce alt tarafımda kramplı sancı ve baskı şeklinde bir his vardı aynı zamanda çok sıvı ve fazla akıntı geliyordu doktora gittim enfeksiyon olduğu söyledi bebek yukarıda ama enfeksiyondan dolayı aşağıdaymış gibi hissettiğimi söyledi bir idrar tahlili vermeni öneririm enfeksiyon olabilir bundna dolayı böyle hissediyor olabilirsin.
Deniz112 busraltin ay bende öyle hatta başlık açan var mı diye baktım 24. Hafta da başladı şuan 27 sanki vajinamda ara ara oluyor balon patlar gibi hissediyorum acı yok ama basınç şeklinde bir tuaf his devammı halen
Ebruucar busraltin sık idrara çıkman normal bebek büyüdükçe baskı yapıyor ben bazen tuvaletten çıkarken bidaha geri giriyorum 😄 suyun gelmiyosa baskıdan korkma hatta büyüdükçe daha çok hissediceksin baskıyı bazen her an ordan çıkıcakmış gibi oluyor. Çok yorulup ayakta kalma yorgunken daha çok oluyo
busraltin edanur1201 enfeksiyon ara ara tahlil veriyorum sanıırm yine var geçmiyor bi türlü bir ara yine tahlil vereceğim
Nurincbyrz busraltin bu enfeksiyonun kesin çözümü, çaresi yok mu? Acaba. Ayy gebelikten önce de vardı şuanda da var hep var var🥲
Sermec27 busraltin benim de iki 3 gündür çatı ağrısı var bugünde vajinamda böyle baskı gibi doluluk gibi bir şey var bebeğin kafası mı aşağıda ne o mu baskı yapıyor anlamadım bende 25+1 im
busraltin Sermec27 kafası aşağıda olması için çok erken bence kontorlde öyle olsa doktor söyler baskı yapıyodur bnde de oluyor o his
Sermec27 busraltin 17 gündür doktora gitmedim bilemedim bu haftalarda kolayca dönebiliyorlar ya acaba ondan mı diye düşündüm anlamadım valla bir baskı var bu günlerde inşallah herşey yolundadir
busraltin Nurincbyrz ben de bilsem nioli yağı kuşlanıyorum bol su içmeye çalışıyorum ilaç de ara ara veriyor doktor arada
Nurincbyrz busraltin nioli yağını bende kullanıyorum gebelikte en güvenlisi suyu da bol içiyoruz ama bakıyoruz ki yine kapmisiz🤷🏻♀️