Elifnare93 Kızlar merhaba sizlere bir sorum var anne karnında çok hareket eden çocuk doğunca aşırı harekelti sakin bir hamilelik az hareket eden bebekte daha az mı hareket olur ??
Ebruucar Elifnare93 öyle diyolar hep ve doğruysa eğer ben naneyi yedim fişek gibi bi oğlan doğurcam heralde gecesi gündüzü yok hiç yerinde durmuyo 26 yıldır yemediğim dayağı yiyorum 😄
Rumeysacelikk46 Gözlemlediğim kadarı ile öyle ve annenin gebelik sürecinde stres kontrolü sakinlik durumu da bebeği etkiliyor ☺️
Elifnare93 Rumeysacelikk46 benimde ikinci hamileliğim ,ama bu hiç ilki gibi değil bana da öyle dediler bende sorayım dedim sizlere 🤗🤗
Elifnare93 Ebruucar hahahah çok iyi yorumlamışsınız ,benimde bu ikinci ilki çok daha sakin geçerdi kızımda öyledir ,ama hu plansız değişik hareketler bilemiyorum ne bekliyor beni