Ben biriey sormak istiyorum. İlk gebeliğim olduğu için biraz tecrübesizim açıkçası. Doğuma ne kadar süre kala acaba anneden göğüsten süt gelmeye başlıyor. Şuan 34+5 teyim ara ara göğüsümde sancılar oluyor ama daha süt gelmedi. Doğuma ne kadar kala yada bebek doğunca mı geliyor. Tecrübeli annelerimiz bilgi verebilirse çok sevinirim. 🌸