Kizlar selam,
26 haftalik tek yumurta ikizlerine hamileyim. Karnimin sol tarafinda inanilmaz bir aci var. Ozellikle oksururken alglatiyor😢 muhtemelen bebek dayandi ve yeri daraldigi icin boyle. Yapabilecek bisey var mi? Parol ictim ama hic etki etmedi😢 bu durumu yasayan var mi? Kendi kendine geciyor mu? Aci inletiyor gerçekten. Ilk gebeligimde hic boyle bisey olmamisti😢