NGold 3gün önce kan verdim ve kan değerlerim çok düşük çıktı şimdi 3günde bir serum yiyorum ama buna rağmen baş ağrılarım geçmiyor 7/24başım ağrıyor bu kadar yoğun baş ağrısı yaşayan var mı? (27+2 haftamız)