kezbanatalayy Kızlar 35 haftalık gebeyim doktorum bu ay kan tahlili istedi ferritinim baya düşük damardan almam için ferrinjekt verdi. Bunu daha önce alan kullanan var mi? Biraz da pahalı bir ilaç reçete olduktan sonra ne kadar bir ödeme çıkıyor biliyor musunuz?
aslhnkrts9 kezbanatalayy rapor çıkartılıyo diye biliyorum o ilaca yanlış mı biliyorum acaba raporlu olunca ödenmiyor ücret diye kalmış aklımda
Sevil1996 kezbanatalayy bende 24 haftalık hamileyim bir au önce 73 tü bugün verdim 18 neden düşmüş anlamadım ben de
Zeliha0707 Sevil1996 canım ben de 27 haftalık hamileyim benim ferritinim 5 hcg de 11 çıktı doktoruma söyledim hcg değerim iyi olduğu için ferritin değerimin düşük olması damar yolundan ilaç almama gerek olmadığını gayet iyi olduğunu söyledi