mutlubibekleyis Kızlar 28. haftada aşırı karın sertleşmesi normal mi, en fazla on dakika yürüyebiliyorum dışarıda veya yemekten sonra vesaire de oluyor bu durum, aynı şeyleri yaşayan var mı ne yapıyorsunuz 😞
keremtahamom_ mutlubibekleyis yemekten sonra benim de oluyor ama sonra geçiyor 26+4üz, sola yatıp dinlenmemi söylemişti doktorum
Yzcmerve mutlubibekleyis magnezyum progestron kullanıyorum baya iyi geldi . Benim erken haftalarda başladı doktorum kasılma demişti bu ilaçları verdi
Serendipity16 mutlubibekleyis rahim ağzınıza vajinal olarak baktırın benim 24. Haftadan beri böyle sertti 27. Haftada rahim ağzı sınıra gelmişti progestan kullanıyorum sertlik kasılma sayılıyor bende 5 dk ayakta kalsam karnım sert oluyordu
rabisskocc mutlubibekleyis ah ben 28de aşırı karın sertleşmesi ve regl gibi sancılar çekmiştim acilde serum taktılar rahatladım aşırı enfeksiyondan dolayıymış meğer
mutlubibekleyis mutlubibekleyis Serendipity16 bir de daha geçenlerde bakıldı doktorum da bakmıştı rahim ağzında böyle bir problem yoktu birden bire ortaya çıkar mı ki
Pinarbenak mutlubibekleyis merhaba bebeğin kendini sertleştirip toplayıp bırakmasından kasılmasından bahsediyorsanız bu riskli doktorunuza söyleyin mutlaka Evet rahim ağzı kısalığı birden çıkan birşey hiçbir belirti göstermeden
Serendipity16 mutlubibekleyis vajinal olarak mı bakmıştı ? Karından ölçüm doğru sonuç vermiyor çünkü bu haftalarda kısalma olabiliyor siz yine önleminizi alın çok ayakta kalmayın
mutlubibekleyis Pinarbenak bir yerde mi toplanıyor onu tam anlayamadım sadece tüm karnım özellikle yemeklerden sonra bir iki gündür semsert oluyor ayakta kalınca da öyle olmaya başladı bir iki gündür sanki on kilo taşıyor gibiyim göbeğimde, ama ağrım sancım yok bilemedim o yüzden ama arayacağım yarın doktoru
Pinarbenak mutlubibekleyis bende 28.haftayı dolduruyorum Evet yemekten sonra sanki iki kat oluyor dahada ağırlaşıyor
mutlubibekleyis Pinarbenak yatıp dinlenince uzanınca problem olmuyor ama sizde de öyle mi, kalkınca yine az ağır oluyorum hala
Pinarbenak mutlubibekleyis evet aynen öyle bebek büyüdü artık ondandır , ve eğer başaşağı duruyorsa dahada ağır geliyor baskı yaptığı için bizim benek öyle şuan
miranatlas mutlubibekleyis 27.haftada benimdr aşırı karnım taş gibi oluyordu birde regl ağrım olmuştu ben artık ağırlaştım sanıyordum ama öyle değilmiş meğer. Doktora gittiğimde siddetli doğum sancılarım çıkmıştı ve açılma da olmuştu. Rahim ağzı kısalmış idrar yolu enfeksiyonundsn dolayı. Bi doktors gitmenizde fayda var
miranatlas mutlubibekleyis iğne ilaç serum vs doğumu durdurdular. Her ihtimale karşı ciğerleri gelişmesi için iğne vurdular. O günden beri wc dısında ayaga kalkmam yasak foğuma kadar ful yatıcam