Merveyilmaz ben opti natura kullandım. Tamamen doğal diye ama pek faydası olmuyor o yüzden çok tavsiye edemem.
Ben de ateş yoktu ama doktorum ateş olursa şu ilacı kullan demişti. Sen yine Bi doktora git.
Çoğu ilacın üzerinde hamileler kullanmasın yazar ona bakma.