afra119- Kızlar spiralimi çıkarttım Şubat ayın 2 sinde adetimin ilk günü 10 Şubat, Bugün gecikmemin 6 günü test yaptım negatif, normalde aydan aya düzenli adet göruyorum, Tıpta nasıl hesaplanır bilgisi olan varmı ne zaman pozitif çıkar 🙂
ayminaninannesi Benimde 5 gün gecikmeli oldu dün şüphelendim erken ve kaset test yaptım hemen ikinci cizgi çıktı saniyesinde bugün kan verdim 210 çıktı doktor 4 haftalik hamilesin dedi 15 gün sonra kalp atışı için rtekrar gel dedi bence kan ver en net Kaan da belli oluyor
afra119- ayminaninannesi hayırlı olsun canım Sağlıcakla kucağına al inşallah, benimde ilk oğlumda adetim ikinci gün gevikmesinde direkt çıkmıştı, bide kan testi nerde veriyoruz randevu mu almak lazım
Sevvalll42 afra119- acilden verebilirsin benim hamilelik şüphem var de kan vermek istiyorum de onlar alır kanı
ayminaninannesi afra119- acilde verebilirsin saglik ocağına verebilirsin ben kadin doğuma herhangi bir doktora gittim öyle durumu anlatınca beta hcg istedi hemen öyle belli oldu