Ysmnpmk Kızlar bu ne biçim iğne aşırı ağrım var oturamiyorum otursam kalkamıyorum yatamiyorum mahfetti beni ne yapcagimi şaşırdım 🥺🥺
esss_92 Ysmnpmk 10 tane vurulmuştum haklısın çok acıtıyor ben üzerine yatamıyordum ama geçiyor merak etme bi haftaya
Aabbccc Ysmnpmk ahhh canım yaaa sana dedim çok acıyor diye halamdan biliyorum özellikle dedim ısrar et göbekten olana transfer den sonra da uzun süre kullanacaksın o zaman yüz ustude yatamayacaksin Allah yardımcın olsun zor ya kalçadan 🙏
Ysmnpmk Munevver_bozdogan istedim ama vermedi canım 🥺daha etkili dedi mecburi kabul ettim ama bu kadar agriyacagini tahmin etmiyordum
Emos42 Ben yaklaşık 1 aydır hergun vurduruyorum bu iğneyi bazı geceler ağrısından uyuyamadigimi biliyorum
Kocagoznurr Ben 2 defa vurulmuştum . Çok kötü ağrısı oluyor 😔 çok geçmiş olsun 10-15 gün sürmüstü ağrısının geçmesi .
Emos42 Ysmnpmk ben yüz üstü yatamıyorum maalesef ağrıya ağrıya bir sağa bir sola yatıyorum tüp bebek ile hamile kaldım bişey olacak diye aklım çıkıyor
Kocagoznurr Ysmnpmk Umarım olursun ☺️ bebeklerimiz için yapmayacağımız bişey yok 🌸 Herşey gönlünce olsun.
Ysmnpmk Gunes009 sizin neden haftada bir gebe kaldikdan sonra öylemi oluyor çünkü şuan ben hergun vurduruyorum 2 ampul
Gunes009 Ysmnpmk serklajlıyım ameliyattan beri günde iki kere vajinal alıyorum haftada bir de kalçadan oluyorum
Meliha__ Ysmnpmk bende vurduyordum ilk gebeligimde hakikaten çok kötü bı iğneydi ya ben 3kere vurdurdum doktordan rica ettim başka birşey yokmu ben dayanamıyorum dedim çok ağrım oluyor yürüyemiyorum dedim oda ilaç verdi onu kullandim
Cansmes Ben yaklaşık 4 ay vuruldum, ilaç koyu olduğu için zor dağılıyor. Kolonya ve pamukla ovarak elle dağıtıyordum, ağrı yapıyor öylece bırakırsanız.