Hsngzm 12 haftalık gebeğim d-dimer 570 çıktı korkuyorum doktor normal dedi ama dahada yükselir diye endişeliyim böyle bir durum başına gelen varmı
_almirasmom Hsngzm kan sulandırıcı kullanabılırsınız d dımmer dusecektır benımde hamıle kaldımda 1600 dü kızımın kalbı durmasından korktum hemen kan sulandırıcıya basladım 3 ay sonra 220 ye ınmıstı
_almirasmom Hsngzm ılk kızımda 2 ay oksapar ıgne kullanmıstım sonrakı aylarda cardioaspirin almıştım belcıkadaydım tabı .. 2. Kızıma hamıleyım ecorpirin 150 mg hergun alıyorum