fayting ben de duyu çok seven biri değilim ama kendimi zorluyorum. Günde 2 litre en az. Bebeğin suya çok ihtiyacı var. Şu içimini artirinca daha fazla içmeye alışıyorsunuz, vücut daha fazlasını istiyor. Bi de doktor özellikle uyardı, hiç şu içmemişsin şu iç diye. O zamandan beri daha dikkat ediyorum. Ayrıca enfeksiyon ve akıntı için su çok önemli.