joker35 canım benim öncelikle sakin ol korkma ben 8 haftalıktım lekem geldi hemen doktora fitim kese etrafında kanama alanı çıktı rapor verdi doktor bir ay yattım her hafta bir gün proluton iğne oldum progestan hap kullandım şu an 13 haftalık olduk ve hala kullanıyorum hep korkum vardı ya bir şey olursa ya ki hala devam ediyor ama doktorum bana şunu dedi sağlıksız bir bebekse düşer ve buna şakın üzülme ama sağalıklı bir bebekse düşmez o yüzden Allah’a dua ettim hep nasipse bu dünya dan yiyecek ekmeği varsa Yaşar zaten kendini iyi hissetmeye çalış üzme kendini ☺️