Şubat 27de dogum yaptim sezeryan bugün ateş yüksekliği baş dönmesi var yaşayan varmi
-gamze-- ben canım ara ara oluyordu bende hala bile var 🥺39 gün
Mervekaram22 napcaz peki yikilacak gibi oluyorum
-gamze-- kuzum hiç birşey yapamıyorsun bol bol su iç tek yapman gereken şey 🙄💤
Mervekaram22 tez zamanda geçer inşallah 🤦♀️