Ozlem_032 Kiz bebek bekliyorum Allah izin verirse kasıklarda sancı hissediyorum ve miniğim kendini kasıyor hatta bazen canım çok yanıyor doktora gittik herşey yolunda hiç bir sıkıntı yok dedi tekmeler de sertleşti artık doğsa da sevseeeeeemm çıldiriyorumm
Sumeyye00 Merhaba bizde 32.haftaya girdik çok sert artık hareketleri galiba içerde yer kalmadı 😂 bizimde kızımız olacak inşallah 🐣💝
Zeymur1693 Ay benimde kızımda olacak 31 e giricem pazartesi. Valla insan hemen doğsa d öpüp koklasam istiyor.