Karbeyaz_ forumda saç kesimiyle alakalı bir çok post var arama butonundan bakabilirsiniz. Gebelikte saç kesimi tamamen hurafedir bilimsel gerçekliği olmayan bir inanıştır. İçiniz rahat bir şekilde kestirebilirsiniz. Gebe olduğumu bilmiyorken ve 7. Ayımda kestirdim. Şimdi oğlum kucağımda.. 🌺