Merhaba hanımlar iki gün önce amniyosentez yaptırdım sonuçlar 1 ay sonra çıkacak demişti doktor
Bir kaç gün içinde de ön sonuçlar çıkacak demişti şimdi e nabıza girdim qf-pcr sonuç çıktı olarak görünüyor ama içeriğini göremiyorum
Pazartesi doktoruma gidicem ön sonuclar hakkında bilgi sahibi olan anneler var mı