Selam kızlar hayırlı ramazanlar. Doktordan geliyorum 38+3 üm. Bu zamana hep bebeğim haftasına göre uyumluydu hatta önde bile gidiyordu değişiyordu yani. Ama 36 haftalıkda kaldı. Kilosu 2974 çıktı boyu da 47 cm. Erkek bebek. Doktor bana down sendorumı olabilir dedi 🙄 gelişim geriliği var dedi 2 hafta siz de böyle oldu mu ya ??